Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Grynisen - 2 februari 2012 19:42

Jag sitter i soffan med mina stora goa ungar. Vi äter smörgås och dricker te/juice, kikar på tv och bara kopplar av. Sååå skönt, så lugnt :-)


Edwin sover sen en halvtimme tebax. Han somnade ovanligt lätt idag, det kändes väldigt skönt. Han har fått en lättare hostmedicin idag så det blir intressant att se hur nattens hostande blir!?


Micke är på informationsmöte om Forever Living. Det är Aloe Vera-produkter som han ska använda i massagebehandlingarna och även kunna sälja till kunder om de är intresserade. Så han kommer hem senare

ikväll...

 


Jag har ont i halsen, känns som en stor klump som sitter ivägen i halsen :-( Varje gång jag sväljer gör det ont *suck* Febern har hållit sig låg, 37,6 grader... jag säger feber även om andra säger övertemp. Jag brukar liggar runt 36,5 grader i vanlig temp så det känns även om det inte är så mycket feber i siffror!


Jaja, nu skiter vi i det.... Mys i soffan och tv med ungarna känns jäkla skönt just nu ändå :-D





Av Grynisen - 2 februari 2012 16:52


 

Där sitter han.... Hur nöjd som helst!!!!

Av Grynisen - 2 februari 2012 08:47

Edwin vaknade vid kl 23 igår, då hade han ju redan sovit i 6 timmar så han var ganska pigg och social :-) Han lullade runt lite här hemma medans jag gjorde mig iordning för natten. Edwin somnade väl dryga timmen senare och sov sen till ca 5.30 imorse... Det behövdes verkligen!


De stora barnen är i skolan. Riktigt kallt ute idag som tidigare dagar i veckan. Ca -10 grader *brrr* Så det var termos, varm jacka, mössa vantar. Ändå muttrar Whille över att behöva ha termos... ungar säger jag!


Själv mår jag sådär... tjockt i halsen, lite snuva, liiite feber 37,5 grader. Så det funkar och förhoppningsvis blir det inte värre än så här!!! Edwin hostar fortfarande och har snuva + kladdiga ögon, men inget annat. Så förhoppningsvis så kan han gå till dagis nästa vecka.


 

Edwin tittar på Stora Maskiner nu på morgonen


Två års trotset har redan visat sig idag. Edwin har klättrat upp på vardagsrumsbordet två gånger. När jag säger till honom att gå ner så pekar han ner på golvet och ler. Om jag då går mot honom så går han ner, men klättrar upp sen igen... Ja vad ska man säga...


Nu ska jag ta mig en värmande dusch, sen lite frukost!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards