Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Grynisen - 8 februari 2012 22:42

Jag pratar om min hals... det gör ont att svälja, det gör nästan ont att andas...


Jag har ingen feber så det kan ju inte vara halsfluss, det måste ju vara nått typ av virus. Men frågan är hur länge det ska hålla på???


Det är som en stor klump i halsen, varje gång jag sväljer smärtar det upp i öronen och bak i halsen. Sen känns ju det onda hela tiden, svårt att förklara. Att hosta gör oxå ont...


Fliz har oxå jätteont i sin hals. Hon beskrev det som om det sitter två taggiga bollar i halsen *stackarn* Hon har fått Ipren idag, men det har inte hjälpt så mycket. Micke köpte hem Zyx från Apoteket, hjälpte inte ett skit. Dyra tabletter till ingen nytta :(


 


Honungsvatten har vi oxå kört, även isglass men inget hjälper


Blir det inte bättre snart så får både jag och Fliz hälsa på hos farbror doktorn för ett halsprov...


Tips någon?? Finns det nån speciell mirakelkur som tar bort halsont??

Av Grynisen - 8 februari 2012 09:28

Ja det är väl lika bra att hålla i bloggen i samma sjukdomsgnälliga snack *suck* Inatt har jag hostat så att mina stackars vilande magmuskler fått träningsvärk *HAHA* Ja de ligger ju i ständig vila så det är ju inte konstigt att det gör ont efter denna natten.


Edwin har varit jobbig inatt oxå, klättrat på mig så de få gånger jag inte har hostat så har jag haft en krabba på mig *gäsp* Är trött och sleten idag...


Fliz är hemma, precis som jag skrev igår så är hon sjuk. Feber imorse, 37,8 grader, och snuvig + ont i halsen. Jäkla skitvirus säger jag. Hoppas nu bara att Whille klarar sig, och även Micke. Det räcker med sjukdomar nu tycker jag!


Nä nu ska jag halvslumra i soffan lite, spela lite Wii med Fliz så hon är road oxå...


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards