Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Grynisen - 2 juli 2007 21:24

Det regnar och är allmänt trist ute.... Känns trist att det är sånt här väder när det är juli *suck* Men det blir väl sommar i november... vädret ser ju ut att missa de rätta årstiderna numera!!!


Är väldigt glad över att jag inte har semester än iaf... och med tanke på att jag bara har två veckors semester så hoppas jag att det är SOOOOOL vecka 30-31 :-)


Vecka 35 har jag oxå semester och då bär det iväg till Mallis en vecka... då känner jag mig garanterad att få sol iaf... Det är ju en ganska "säker" solperiod i augusi vid Medelhavet.



Av Grynisen - 2 juli 2007 18:45

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vår mysiga dag på Universeum


Vad gjorde du kl 08 imorse? Jobbade


Vad gjorde du för 15 min sedan? Var på toa *fnissar*


Det sista du sa högt? "Jag ska smörja dig sen" (Till Whille, som fått en självspricka)


Det senaste någon sa till dig: "Ser du sprickan mamma" (Sa Whille)


Vad har du druckit idag? Äpplejuice, vatten, te och mjölk


Vad var det senaste du åt? Pannkakor


Vad var det senaste du köpte? Mina skor i lördags


Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit


Godaste glassmaken? Dajm


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja


Sover du tungt? Nej


Drömmer du mardrömmar? Nej


Trivs du med ditt jobb? JAAAAA


Favoritklädsel? Jeans


Favoritlåt just nu? Hmmm ingen speciell


Vad ser du om du tittar till höger?  Vår soffa är Whille och Micke sitter nu


Vad gör dig glad just nu? Att barnen snart har sommarlov :-)


Vad ska du göra härnäst? Natta barnen


Höger el vänsterhänt? Höger


Humör just nu? Trött men glad


Favoritgodis?  Choklad


Kläder just nu? Jobb-tshirt och trosor (sexigt *asg*)


Sommarplaner?   Semester v 30-31, åka till Halmstad, Danmark och senare v 35 åka till Mallorca


Hur många kuddar sover du med? 2.


Spelar du ngt instrument? Nix


Morgon eller nattmänniska? Mer morgon än kväll....


Vad är viktigast för dig? Att mina man och mina barn mår bra!


Är du kittlig? Japp.


Snarkar du? Nope


Stjärntecken? Vädur


Äckligaste insekten? Fästingar.


Stökigt el välstädat? Mittemellan. Hinner inte bättre än så just nu


Längtar du mest efter just nu? Semestern!

Av Grynisen - 2 juli 2007 06:05

Ännu en tidig morgon, är trött!!! Mina barn är oxå jättetrötta idag, känns skönt att det är sista veckan för barnen sen är det SOMMARLOOOOOV :-)


Nu får jag dra vidare....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards