Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Grynisen - 18 juli 2007 20:38

... ett glas ISKALL Coca Cola *njuta*


MMmmm nu sitter jag vid tv:n helt själv. Barnen sover och Micke är iväg och träffar en kompis i stan. Tyst och lugnt, precis vad jag behöver känner jag.


En skön kväll, njutningsfull och alldeles kravlös :-)

Av Grynisen - 18 juli 2007 18:25

Det är hög ljudvolym och MASSOR med skratt inne i badrummet... dom har jättekul i badet :-)


Av Grynisen - 18 juli 2007 17:04

Två arbetsdagar kvar sen SEMESTER :-)


Härligt är det!!!!


Dagen har sett ut som de flesta andra dagar, jobb jobb jobb.... men som vanligt kul kul kul :-)


Jag har precis varit och handlat lite mjölk yougurt och andra nödvändigheter. Fick även köpa torrfoder till katterna.... det var slut. Min ena katt ÄLSKAR torrfoder, han har deppat sen igår pga att det var slut.


Lovar att han blev JÄTTEGLAD.... han småskriker alltid när han hör att torrfodret är på G... springer mellan benen på mig för att absolut inte missa något *ler*


Nu ska jag kolla lite på vad som kan fixas till kvällsmat!!

Av Grynisen - 18 juli 2007 05:38

Det känns nästan som jag avger morgonrapport varje morgon runt samma tid *ler*


Trött är jag i vanlig ordning...La mig ändå vid kl 22 igår, men kl 21 är nog ännu bättre MEN tråkigare.


Idag efter jobbet händer det väl inte så mycket, ska ev försöka handla lite om jag orkar. Annars bara umgås med barnen och ha en mysig kväll :-)


Vädret ute är sådär... ser ut att bli regn. Det blåser och ser grått ut... En vanlig sommardag 2007 med andra ord *hmmm*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards