Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Grynisen - 21 juli 2007 23:09

KLÄDER
Skor: Puma Ballerina
Sneakers: Nike

Jeans: Blå från HM

T-shirt: Turkos top från GIna Tricot
Underkläder: HM


ACCESSOARER
Väska: Hmmm okänd väska men snygg :-)

Plånbok: Louis Vuitton (haha felstavat tror jag)
Solglasögon: Madonnas från HM
Klocka:  Ingen


TEKNIK
Tv: Philips just nu, kollar runt på en ny vet ej märke än

Stereo: Philips där med
Mobiltelefon: Sony Ericson K800i
Mp3: Har ingen, räcker med mobilen

Dator: HP laptop

Kamera: Konika Minolta ...


BADRUM
Tandkräm: Colgate

Tvål: Palmolive Olive
Hårprodukt: Alterna eller DiFi
Parfym: Clean Shower Fresch
Hudkräm: Bodyshops eller Decleor

Schampo: Alterna eller DiFI

Balsam: samma som ovan
Medicin: Hmmm nån Ibumetin ibland bara

Huvudvärkstablett: Ibumetin

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Jättegott

Öl: Singha (thailändsk öl)

Vin: Dreams

Bröd: Fullkornsbröd i någon form
Choklad: Geischa eller Marabou mjölkchoklad
Glass: Dajmglass


HEMMA
Säng: IKEA

Lakan: Bomull
Espressomaskin: nej
Kylskåp: SIEMENS rostfritt

Porslin: IKEA



FÄRDMEDEL
Bil: Hyundai Santa Fe
Flygbolag: Spelar ingen roll

Taxibolag: Billigaste och säkraste

Cykel: ca 10 år gammal från Sportson, nästan alrig använd


ÖVRIGT
Frisörsalong: Letandes just nu

Bank: Handelsbanken

Bensinstation: Jet / Hydro

Gym: Sportlife

Av Grynisen - 21 juli 2007 21:03

Ja det är ju faktiskt Johanna idag.... och det är ju mitt namn utanför cybervärlden :-)


Jag firar inte min namnsdag... men firades alltid som liten. Då fick jag alltid blommor, pengar eller någon sak. Det hade jag gärna tagit emot idag oxå *hihi*

Av Grynisen - 21 juli 2007 20:59

Barnen ska strax lägga sig... hade varit kul att se en bra film sen. Men det finns INGET på tv.... *suck* Sååå trist....


Vi har inte ens någon bra film hemma som vi inte sett :-(


Alltså sommar MEN inget bra på tv.... och inte ens sommar ute heller... Mer höst som jag har sagt så många gånger innan!!!


Trist trist trist

Av Grynisen - 21 juli 2007 17:36

Jag åkte iväg och hyrde en släpkärra.... I med ALLT skit som vi hade i garaget, och det var MYCKET skräp och prylar som bara stod där.


Iväg till Sävenäs och slängde allt! SÅÅÅ NÖJD!!! :-)


Nu behöver vi bara köpa Gorm-hyllor på IKEA. Vi behöver den största varianten som får in en flyttlåda på varje hylla. Jag tror det kommer bli jättebra. Men det får fixas efter semestern :-)


Nu har vi precis ätit lite middag. Efter blev det god fika som Flizan och syster hade fixat. Det var stora muffins dekorerade med färska hallon och blåbär. Så jättegott :-)



Av Grynisen - 21 juli 2007 10:07

Barnen vaknade kl 9.40 idag!!!!


Jag kan bara säga att en semester kan inte börja på ett bättre sätt :-) Helt underbart!!!


Idag ska Vi antingen måla vidare på huset ELLER slänga skräpet som vi har i garaget... Ute är det fortfarande uppehåll ute men det ser lurigt ut bland molnen. Vi får väl se vad vi väljer!


Nu är det dax att fixa en god lördagsfrukost ;-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards