Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Grynisen - 22 juli 2007 23:27

Mmm hade jag haft mer energi så hade jag gjort mer. Men nu är den dammsugad, undanplockad från saker... Alltid nått!!!


Dax att sova nu :-)

Av Grynisen - 22 juli 2007 18:08

Ja både invändigt och utvändigt!!! Dammsugning och avtorkning i bilen. Slängde allt skräp!!! Satte upp sätesskydd med fickor och annat till barnen, en med Prinsessor och en med Spindelmannen. Barnen var jättenöjda :-)


Alldeles nyss kom vi hem, vi har varit iväg och lämnat katterna hos en kompis. Hon ska "låna" dom några dagar :-) TACK ANNA-CARIN!!!!


Nu sitter barnen i badet, själv ska jag röja iordning tvättstugan. Dammsuga, damma och torka golvet. Det är ju det stället jag minst prioriterar men där det är som dammigast!!!

Av Grynisen - 22 juli 2007 12:02

Sitter bara och segar.... Får ta mig en dusch och sen ta med barnen ut och städa bilen. Funderar på att ta en tvätt på den oxå :-)


Med det är framför allt insidan på bilen som behövs...


Uppdatering om när vad hur blir sen :-)

Av Grynisen - 22 juli 2007 08:57

Idag tyckte Flizan att det räckte med att sova till drygt kl 8. Men det är ju okej det med.


Idag är det projekt städa bilen och städa huset :-) Visst låter det roligt!!!


Solen lyser ute, trevligt!!! Hoppas den vill forstätta med det och även trotsa vädergudarna till det yttersta. Nu när jag har semester så är sol ett krav *ler* Inte bara sol utan värme oxå :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards