Alla inlägg den 15 juli 2007

Av Grynisen - 15 juli 2007 22:26

Nu är det dax att ladda för sista jobb-veckan innan semestern.


Ska ta det lugnare denna veckan med tanke på min mage, men jag måste ändå se till att göra ett bra resultat.


Längtar tills nästa vecka.... *HÄRLIGT* Mer behöver jag inte säga :-) Oj vad jag ska njuuuuta.... Förhoppningsvis blir det bra väder oxå vilket gör att Halmstad och Tylösand blir underbart, precis som förra året *ler*

Av Grynisen - 15 juli 2007 17:57

Den filmen såg jag och barnen på DisneyChannel för en stund sen... En film som var läskig och sorglig men med ett bra slut som vanligt :-)


Nu är det dax för lite kvällsmat sen Bolibompa!!!



Av Grynisen - 15 juli 2007 14:00

Mmm vi alla sitter här hemma o segar... vet ej vad vi ska hitta på *hmmm*


Får väl fixa middag snart för att bryta tristessen... tänkte grilla lite korv. Vi får väl se hur magen reagerar på det *ler* Fick ont i magen av rostmacka förut... (nä jag ville inte ha havregrynsgröt)


Imorgon är det sista jobbveckan innan semester.... då hoppas jag verkligen att vädret hittat rätt sida här på Västkusten och gärna Halmstad oxå. Vi har ju laddat för att åka till Tylösand och bada hela v. 30 :-)


Nog om det.... dax att dra igång grillen :-)

Av Grynisen - 15 juli 2007 07:56

Ja igår efter kl 17 så fick jag ont i magen igen... så ont att jag sprang på toa utan resultat, skippade efterrätten som var marängswiss, skippade kvällsmyset med kortspel och godis.... Blir så trött...


Jag var tvungen att gå och lägga mig, mest för att det enda som kändes ok var att ligga ner...


Nu idag just nu så känns det lugnare.... magen är orolig med inte ond. Sa redan igår att jag ska äta försiktig mat idag *suck* Havregrynsgröt... proviva... *HMM*  Hellre det än att ha ont iaf...


Nu ska jag mysa lite i soffan med Whille som ser på barnprogram... alla andra sover fortfarande :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards