Direktlänk till inlägg 26 november 2008

Jag fortsätter där jag slutade igår *ler*

Av Grynisen - 26 november 2008 19:04

Nyputsade fönster och vips så blev det så här mysigt ser det ut i storarummets stora fönster nu :-)


Även sovrummet är klart, nyputsad och uppsatt krans. Likadan som i storarummet. Jättefint blev det!!!


Micke har satt upp vår nya väggdekoration som sitter ute på huset. Det är en jultomte som hoppar fallskärm. Hittade ingen bild på exakt den dekorationen, men här är en liknande :-)


De nya dörrkransarna ska jag gå ut och hänga upp nu.¨¨


Ännu en bit på väg :-)

 
 
Ingen bild

woll

26 november 2008 20:08

Oj vad duktig du varit, kan du dela med dig av din energi?? Det ser sååå mysigt ut.
(Här står allt kvar i förrådet.)

Kramiz

 
Ingen bild

Grynisen

26 november 2008 20:16

****öser energi över dig****

Jag älskar ju den här tiden därav min energi :-)

KRAM KRAM

 
Grodis

Grodis

26 november 2008 21:56

Hej sötnosen!
Tack för alla dina kommentarer inne hos mig. De värmer alltid så oerhört!
Vad fiiiiint ni får det hemma! Har du köpt de däringa kransarna i år? Jättefina och mysigt ljus. Jag har också börjat pynta lite ikväll faktiskt. Ska ta kort och lägga in i bloggen så småningom. Ikväll orkar jag inte då jag varit igång sen 05.30 imorse.. *zzZZzz* Snart dags för sängen! Sömnen är ju A och O för att orka och fungera.

Puss & kram vännen!

http://grodis.wordpress.com

 
Ingen bild

Grynisen

26 november 2008 22:06

Hej Gums!!!

Har saknat dig... Förstår att du har grymt mycket omkring dig. Hoppas bara att du är rädd om dig!

Kransarna köpte jag på IKEA för två år sen, finns ej i sortimentet längre.

Ser fram emot att se bilder från ditt mysiga hem framöver!

Puss puss

 
Jessica

Jessica

27 november 2008 15:31

Åh vad fint det ser ut!!!
Jag kan bara hålla med den,den här tiden är så fantastiskt mysig så den ger extra energi (även om jag saknade min igår *blink*)

Stora kramar!

http://jezza

 
Helén

Helén

27 november 2008 18:56

Så fint det blev! Du är så duktig och jag avundas dig din energi! Här hemma får M fixa pyntet i år... Jag kikar in då och då, även om jag är dålig på att kommentera nuförtiden. Kram på dig!

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Grynisen

Grynisen

27 november 2008 19:03

Åh söta du... Du ska fortsätta ta en dag i taget, vila och bara se till att hitta vägen tillbaka.

Tänker på dig jättemycket!

Stor kram

http://grynisen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards