Direktlänk till inlägg 28 november 2008

En ny lista som jag har snott :-)

Av Grynisen - 28 november 2008 21:41

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?

Ja jag trivs med mitt namn. Men jag kommer så väl ihåg när jag var runt 5-6 år så ville jag absolut heta Carola. Tyckte att det var det finaste namnet, kanske något påverkad av "Carola-hysterin" som var då *HAHA*


2. Saknar du något i ditt liv?
Nä, jag har lärt mig leva utan vissa saker istället.


3. Sommar eller vinter?
Absolut sommar!!!! Självklart gillar jag riktig vinter, men jag som person mår mycket bättre i ett varmare klimat :-)


4. Vad var det första du la märke till hos din partner , som du föll för?
HAHA Att han var så jäkla snygg :-)


5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Vet faktiskt inte!!!


6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Så klart man gör, men jag lever inte efter det.


7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Jag vill leva där jag är idag.... Eller i närheten iaf. Men jag skulle gärna variera halvåren med Thailand nov-april eller nått sånt *ler*

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Ja…


9. Hur många barn vill du ha?
Jag har två fantastiska barn som jag älskar över allt annat. Jag har sagt tidigare i mitt liv att jag vill ha tre barn. Det vill jag nog fortfarande, men i nuläget finns det inte i planeringen....


10. Har du återkommande drömmar?
Nä inte på länge. Minns så väl en dröm som liten.... den återkom väldigt ofta och jag var så ledsen och rädd att den drömmen skulle bli verklighet.


11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
Thaimat


12. Märkes kläder eller inte?
Både och :-)


13. Vart ska du/ni fira jul?
Det är inte bestämt till 100% än. Jag vill fira hemma, men Micke vill gärna vara hos sina föräldrar. Så vi får väl se... Jag är ganska anpassningsbar.


14. Har du ett nyårslöfte?
Nääää


15. Vad har du för planer för dagen?
Av denna dagen är det inte så mycket kvar. Imorgon där emot blir det pyntning av huset, städning och lördagsgodis-handling :-)


 
 
Jessica

Jessica

29 november 2008 09:48

Hihi vad roligt att läsa :)
Älskar dessa listor,tycker man får veta så mycket genom dem.

Stor kram och hoppas ni får en jätte mysig lördag!

http://jezza.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynisen - 9 januari 2014 09:44

Ibland blir det tyst här på bloggen. Det har inte funnits tid eller ork att blogga tyvärr.... Jag har jobbat mig igenom hela jul och nyår då många andra varit lediga och jag valt att jobba så mycket jag kan. Det innebar att jag jobbade 19-31 december...

Av Grynisen - 21 december 2013 08:29


Nu på morgonen har jag gjort risgrynsgröt ;-) Idag är det min förberedelsedag inför julafton. Söndag o måndag jobbar jag... Så nu är gröten precis klar!!! Jag gjorde 10 portioner. Behövs det mer så gör jag mer på kvällen den 23, dan före doppar...

Av Grynisen - 17 december 2013 22:15


Mycket som ska fixas denna veckan.... självklart har jag åkt på en jäkla förkylning :-( Näsan har varit igång sen i fredags och idag har jag fått ont i halsen, rivig hosta och öm i kroppen....   *SUCKA*   Känns som om feber är på G..... men d...

Av Grynisen - 15 december 2013 07:30

Söndag och Edwin vaknade runt klockan 6. Vi låg kvar en stund men det var bättre att gå upp. Edwin hade ingen ro att mysa i sängen... Nu sitter vi i soffan, har tänt lite ljus och satt på Musikhjälpen på Svt. Där är det morgongympa just nu :-) Fri...

Av Grynisen - 13 december 2013 10:59


Idag gick vi upp tidigt, redan klockan 6. Det är tidigt i vår familj numera då vi sällan går upp innan klockan 7 (om inte Edwin anser att det är morgon tidigare såklart) Vi skulle på Luciamorgon på Edwins dagis *mys*   Det var ett jättefint litet...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards