Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Grynisen - 1 juni 2011 17:01

Whille, min fantastiska hjälpsamma son, ibland iaf ;-) har hjälpt mig att klippa gräsmattan idag. Det var nästan så det behövdes en lie på sina ställen, gräset har vuxit otroligt sen jag gödslat och gett massa näring. Bra betyg iaf  *ler*


Whille körde först, sen körde jag där det var som tjockast och trögast, därefter tog Whille över igen och körde resten. Under tiden satt Edwin på altanen och tittade, plockade stenar och gjorde sig hörd :-)


   En glad Edwin kollar in gräsklippning och fina stenar


   Duktiga Whille


   *heja Whille*


   Då var det bara att vända håll igen :-)


När gräsklippningen var klar så körde Whille även trimmern runt div ställen där vi inte kom åt med gräsklipparen. Forsätter Whille så här i framtiden så är han en fantastiskt bra  blivande man *HAHA*


Belöning lite senare blev kladdkaka och grädde :-D Sen ska han även få lite "pengabelöning" så motiverar det säkert honom till en fortsättning *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards