Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Grynisen - 30 juni 2011 21:15

Det gick väldigt bra med bilen. Killen från Mariestad provkörde, gick runt och tittade en massa, men sa flera gånger att han gillade bilen.


Han försökte sig på att pruta, stackarn *flinar* men där kom han nästan ingen vart. Det han försökte med först var att dra ner priset för att han ev behöver köpa nya sommardäck NÄSTA ÅR *daaaah* Jag sa till honom att du kan ju inte pruta på något som kanske kan ske om ett år. Besiktningen i för några veckor sen var ju utan anmärkning :-)


Men tillslut lyckades han pruta med 1000 kr *fnissar massor* Han fick till att eftersom skatten snart ska betalas så fick jag dra av det på priset. Skatten är dryga tusenlappen så det kändes inte direkt som nått problem!!!!


Men det tog lång tid att göra detta. Först ut och åka med killen, sen skulle han titta, känna, spana och fundera. Vidare sen till bank nr 1, sen bank nr 2.... TOKSTRESS eftersom jag skulle börja jobba kl 15.


Men jag har lärt mig hur man säljer en bil *ler*


Vi hämtade ju även vår nya fina bil igår. Åhhh vilken härlig bil, så skön att köra, alla sitter jättebra och den är snygg *hehe*


  Ny bild kommer, orkade inte fota nu :-)


Var klara hos bilförsäljaren kl 14.10 Då skulle jag hinna hem, lämna av Micke och Edwin, för att sen byta om OCH åka in till Göteborg igen.... Stämplade in 14.58, helt slut kände jag mig. Hann ingen middag så jag har hållit mig på frulle hela dagen, smart drag... :-(


Men vi har en fin bil iaf *HAHA*

Av Grynisen - 30 juni 2011 09:25

Om en stund ska jag iväg och möta en kille från Mariestad, han vill titta på min bil. Förhoppningsvis vill han köpa den :-)


Det känns lite läskigt att åka iväg och möta en helt okänd person. Micke jobbar så han kan inte vara med vilket gör att det är jag och Edwin... Hmmm! Man ska ju inte tänka det värsta, men i dagens samhälle blir det ändå att tanken går dit ändå


Håll tummarna för att bilen blir såld och att det är en trevlig kille :-)


 

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards