Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Grynisen - 6 juni 2011 19:54

Helt otroligt väder, måste bara säga det :-)


I detta läget behöver man inte åka utomlands faktiskt, men däremot gärna en pool utanför dörren så att svalkan finns.


Idag har det varit lite konstigt väder. Jag och Edwin gick upp vid halv sju i morse. Redan då var det varmt ute, så jag öppnade altanen, släppte ut katter, marsvin och självklart Edwin *ler*


Det var inte speciellt soligt, men värmen fanns, det kändes precis som om jag var inne... Undertiden som Edwin lekte på altanen så färgade  och slingade håret snabbt och lätt *HAHA* Gäller att ta vara på stunderna när allt flyter på ;-)


Vid klockan kvart i åtta började det småregna lite. Jag plockade undan leksaker och tog in katterna. Marsvinen såg så nöjda ut i gräset så jag tänkte att de kan vara kvar. Jo tjena.... SKYFALL nästa *ASG*


Himlen öppnade sig, tokregnade verkligen. Våra stackars små svin blev sååå blöta. Jag sprang ut i regnet och la över Edwins pool över deras pallkrage. Oj oj oj vilket regn.


Sen höll vi tummarna för uppehåll, Whille hade nämligen fotbollsturnering inom klubben på vår fotbollsplan kl 9 och fram till ca 15. Mycket riktigt, regnet slutade och vi alla kunde gå ner till fotbollsplanen. Då var det ca +16 grader, perfekt för en fotbollsdag.


Mmm behöver jag säga att dryga timmen senare så kom en värmebölja och det blev runt +30 grader I SKUGGAN!!!! GAAAAAAAAAH vilken hetta, ingen skugga och flera matcher att titta på...


Resultatet av detta är en hummerfin Johanna *fnissar*


   Ser ni de snygga röda partier *fnissar* Läckert värre ;-)


Men jag klagar inte, brännan gör inte ont och jag ser fram emot att den lägger sig som en gyllene nyans inom de närmaste dagarna *skrattar*


   Jag och gosungen *ler*



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards