Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Grynisen - 13 juni 2011 18:34

Nu har det gått dryga veckan och Edwin är fortfarande dålig i sin lilla mage. Med dålig då menar jag att nummer två är i flytande form och luktar tvärilla :-( Skit lukat alltid illa, men detta luktar värre *urk*


Fyra leveranser har det varit idag från kl 6.20-13.00, eftermiddagen har varit lugn, än då länge iaf.


Från och med igår så utesluter vi alla mjölkprodukter, så som grädde i mat och favoriten yogurt. Lite smör på smörgåsen får han iofs. Även all frukt förutom äpple håller vi oxå oss ifrån.


Idag har jag även köpt majsvälling (liten tetra) som Edwin ska få när han ska sova sen. Middagen idag blev kokt fisk,dill, potatis och morötter. Det var jättemums tyckte Edwin. Så aptiten funkade kanon, annars har den oxå varit lite jobbig från och till det senaste. Då har alltid yogurt funkat, men som sagt, inget sånt nu...


Idag har även rumpan blivit röd, så mer Inotyol måste inhandlas imorgon. Den vi har är nästan slut!!!


Men i övrigt är han glad, busig och precis som han ska va... Så sjuk är han inte, frågan är bara vad det är som gör att magen är ur funktion....


   En glad skit i badet för en stund sen :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards