Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Grynisen - 16 juni 2011 22:56

Idag var jag och hämtade mina produkter som jag hade beställt hos Moyana Corigan!


Det var ansiktsrengöring, ansiktskräm, ansiktsolja och 2 st bodybutter. Denna gången blev det bodybutter en Banana Milkshake och en Persika (som även hade en aningens kokosdoft i)


Är som vanligt jättenöjd och längtar redan tills nästa gång jag ska köpa något :-D


 


Är ni ute efter ett bra hudvårdsmärke så tveka inte att prova, ni blir inte besvikna. Allt är utan mineralolja, som är en beroendeframkallande ingrediens som dessutom torkar ut huden. Det är inte djurtestat.


Produkterna görs av Madelene och  Monica i deras lilla mysiga lokal som finns i Mölndal.

Av Grynisen - 16 juni 2011 07:15

Älskar att det är sommar och fint väder :-)


Klockan 7 gick jag och Edwin ut på altanen. Det är iofs skugga på den sidan på morgonen så det är inte jättevarmt, men för Edwin spelar det ingen roll alls *hihi*


  


Bilden tog jag på Edwin kl 7.10 och visar en mycket nöjd unge med nya favoritleksaken, paraplysulkyn :-) Just nu så springer han fram och tillbaka på altanen, härligt!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards