Alla inlägg under september 2007

Av Grynisen - 14 september 2007 22:25

Men bara en möbel, en hurts *haha* Lagom ansträngande en fredagskväll :-)


Imorgon ska persienner upp, dörrarna till Billy, gardinstänger och lite annat för att göra massagerummet helt klart. På söndag kommer första kunden hit, då ska allt vara färdigt!!!!


Får se imorgon om jag orkar börja med tv-bänken, annars får det bli på söndag. Prio är massagerummet... sen resten!


Det lutar starkt åt liggande läge känner jag... trött efter shopping idag och jobb i veckan!!!!

Av Grynisen - 14 september 2007 19:44

Oj oj vilket stress det blev. Jag chansade och hyrde släpkärran på endast tre timmar *Oops* Optimist som jag e *ler*


Vi fick handlat en hel del:


  • träpersienner
  • ramar
  • bänkskiva
  • skåp + dörrar + gångjärn
  • påslakan
  • vitrinskåp + lampor
  • dörrar till Billy
  • madrasser

Självklart en del småprylar oxå... blir ju alltid så :-)


Vi skulle lämnat släpkärran 17.50, vi ringde kl 17.40 och meddelade att vi var sena. Inga problem sa dom *gott* Så full fart hem och bar in allt, sen iväg och lämnade kärran kl 18.40 :-)


Nu sitter jag och Micke i varsin soffa.... sega men nöjda. Nu återstår resten av arbetet, montering *HAHA*


Barnen kolla på film och myser med lite godis... det är ju trots allt fredagsmys idag!!!



Av Grynisen - 14 september 2007 13:19

Alltså HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.... det regnar och regnar... tar det aldrig slut...?


Jag är hemma en snabbis, barnen ser lite på tv och kopplar av, själv ska jag äta lite färsk pasta. Senare ska vi åka iväg och möta upp Micke för att sedan styra bilen mot IKEA :-) Det ska bli kul att handla lite... har ju redan en härlig lista på saker!!!


Problemet jag känner är hemtransporten.... med tanke på ösregn så blir det nog ingen släpvagn som var planerat från början. Vi får nog ta hemtransport, men jag vill ju gärna få hem grejorna idag... Hmmm vilket dilemma *ler*


Jaja... det löser sig säkert :-)

Av Grynisen - 14 september 2007 05:13

ÄNTLIGEN!!!!


Längesen jag kände sånn här längtan till fredag, ååååh vad gött :-) Dessutom är det ju min korta dag, slutar ju 12.15 så det kan ju bara göra dagen ännu bättre *ler*





Av Grynisen - 13 september 2007 22:01

YES YES YES :-)


Vi ska fixa färdigt Mickes massagerum här hemma och behöver komplettera lite saker för att få det "lilla extra" :-) Vi ska även köpa delar till att göra en egen tv-bänk *ler* Den kommer bli såååååååå jäkla läcker, och det bästa är att ingen annan kommer att ha en sådan!!!!


Tror att vi säkert kommer lyckas få med en hel del andra saker, tex hyllor till garaget, småsaker så som värmeljus, påslakan, tre TOKSNYGGA ramar (som jag har gömt undan) och en del annat :-)


Men nu är det vilopaus :-)


Av Grynisen - 13 september 2007 20:05

Yeah yeah yeah :-)



Av Grynisen - 13 september 2007 17:01

Åhhh vilket härligt väder :-) Strålande sol och blå himmel.... Man får verkligen massor med energi när det är så fint ute.


Trots fint väder är jag inne.... är sååå trött idag. La mig alldeles försent igår, så sviterna visar ju sig idag *ler* Jag ska ta och lägga mig lite på soffan, Fliz kollar lite tv så jag myser med henne en stund.


Belino som spydde inatt är pigg och glad katt igen, det var väl kanske maten som inte passade hans mage.



Av Grynisen - 13 september 2007 05:14

Då är det skönt att det är torsdag idag.... snart fredag :-)


Var uppe inatt då min vackra Belino, min katt alltså, fick någon form av kaskadkräkning *rysa* Jag vaknade till av att han låg i min säng och slickade sig runt munnen hela tiden. Det är ju ett tydligt tecken på spya...


Jag puttade ner honom från golvet och efter nån minut satte han igång. Men inte på det vanliga sättet... *urk* Han passade även på att spy på dammsugarslangen, två ställen. Vi har en sådan där "räfflig" dammsugarslang, så att torka den är mindre kul *suck*


Jaja... efteråt mådde han bättre, det är ju skönt!!!


Tillbaka till nuet... dax att fortsätta!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards