Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Grynisen - 19 oktober 2007 22:06

Ja vad säger man...


...Whille gick o la sig vid 20.30 i min säng... jättetrött...


...Micke somnade i soffan, jag och Fliz tittade klart sen så gick hon oxå och la sig... själv sitter jag här... bloggar och väntar på utröstningen!


Det är fredag *HAHA*


Vad tror vi om IDOL ikväll då?


Jag tyckte att följande var bra:


  • Daniel
  • Mattias
  • Marie

Den som jag inte tycker platsar är:


  • Sam

Trots usel kritik gillade jag Evelina.... gillade hennes tolkning, missade nog att hon sjöng falskt...


Öviga "medspelare" är jag ganska neutral om mitt tyckande. Tycker iofs att Amanda är en skum tjej... konstiga tolkningar, speciell i sitt sätt... men visst, hon är väl en tjej man antingen älskar eller hatar :-)


Av Grynisen - 19 oktober 2007 17:52

Denna gången ännu mörkare än sist *ler* Det blir mocka, med inslag av gyllenbruna slingor. Det blir kanon tror jag!!!! Jag tyckte jag var värd nått litet idag, eftersom de andra i familjen köpte godis så köpte jag hårfärg. Rättvist va ;-)


Middag idag blev thaimat... jättegott!!! Så nu är vi mätta och nöjda.


Barnen sitter med sitt fredagsmys (godis) och tittar på barnprogram.


Lite senare till Idol blir det säkert popcorn... ska nog unna mig några *ler*

Av Grynisen - 19 oktober 2007 13:24

När klockan är 12.15, det är magiskt *haha* Stämplar ut... tar bilen och kör iväg.... Sååååå härligt!!!


Whille blev besviken över att jag kom (som vanligt) han älskar skolan, vilket självklart är jättekul, men det kan ju vara roligt om han någon gång säger

- JAAAAAAAAAAAAAAAAAA nu kommer mamma *ler*

Fliz blir alltid glad när jag kommer, men hon trivs på dagis ändå... det är väl mer känslan av att mamma kommer tror jag.


Nu sitter jag igen och funderar på vilken mat vi ska ha... jag tror att jag får rådfråga maken sedan när vi träffas. Eller så beslutar jag helt enkelt för tacos idag *funderar*



Av Grynisen - 19 oktober 2007 09:01

Blå himmel, strålande sol... men kallt *brrrr* Men det är verkligen vackert ute... hösten ger oss ännu en njutninsfull dag :-)


Idag är som sagt min korta dag, slutar ju kl 12.15 Jag och barnen ska komma på någon god mat, men vad? Förra veckan var det tacos, det funkar iofs för oss idag igen, men variation... det kan ju vara intressant oxå :-) Tips?


Självklart laddar vi för IDOL idag oxå!!! Whille kommer väl däcka i vanlig ordning i soffan runt 20.30 stackarn... han får verkligen ingen koll på IDOL i år... Förra året lämnades ju barnen runt kl 9 varje dag vilket gjorde att barnen sov till ca 7.30 på morgonen, då orkade han titta...


Fliz passar ju alltid på att sova i bilen när vi åker och handlar.... därav att hon fixar IDOL. Men vi får väl se hur tidig kvällen blir :-)



Av Grynisen - 19 oktober 2007 05:18

Veckorna går fort... idag är det njutar-dagen igen :-)


Jag har ont i halsen idag... igår var det huvudet, funderar på om det kanske är något på gång. Barnen är ju lite hostiga, framför allt Flizan nu. Jag tänker INTE vara sjuk i helgen iaf *hehe* Nej nej... det får flyttas till måndagen isf.


Nu ska jag sminka mig, äta lite gröt och njuta av lugnet...


+2 grader ute *brrr*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards