Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Grynisen - 8 oktober 2007 19:45

Mmm nu ska jag lägga mig i badkaret med varmt och skummigt vatten. Sätta på bubbelbadet... Där ska jag ligga o njuuuuuta.



Jag ska även lägga på en ansiktsmask, fila och ev måla naglarna på fötterna efteråt... Det blir även kroppspeeling :-)



Mmm så skönt!!!!

Av Grynisen - 8 oktober 2007 17:07

Skönt... hade ingen större motivation i morse... jättetrött o seg. Mörkret gör ju att man inte piggnar till speciellt heller...


Idag har Whilles nya fina PUMA-mössa försvunnit på skolan *dubbelsuck* Det är nackdelen med skolor... så många som har långa fingrar... som inte förstår skillnaden mellan mitt och ditt :-(


Jaja... I-landsproblem är det, men trist ändå...



Av Grynisen - 8 oktober 2007 05:15

Kollade temperaturen, + 4 grader är det. Höst höst höst.... *brrrr*


I lördags var det 0 grader på morgonen... så visst, nu är det dax att vara beredd med isskrapan varje morgon. Stå där och frysa... packa på barnen varma kläder, mössa och vantar.


Jag är trött... men det får man väl vara denna tiden :-) Filmen slutade ju sent igår kväll oxå, efter kl 23. Sen läste jag lite innan jag somnade, så dryga 5 timmar har jag väl sovit... alldeles för lite....


Jag hoppas det blir en bra dag på jobbet, en dag som flyter snabbt och lätt!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards