Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Grynisen - 3 oktober 2007 22:03

Tänk så påverkad man kan bli av ett tv-program. Känslan speglar nog alltid av sig i rädsla eller lycka i verkligheten...


Greys Anatomy gjorde verkligen avtryck idag... den rädslan att se sin älskade dö, vara hjälplös till att återuppliva...  Min stora rädsla finns där inom mig dagligen, rädslan över att förlora mina underbara barn, eller min fina Micke. Det är en rädsla som inte går att beskriva i ord...


Mina barn... precis som för andra föräldrar så är ens barn det absolut finaste och mest värdefulla man har. Jag skyddar mina barn så mycket jag kan, men självklart kan jag inte skydda jämt. Det gör ont i mitt mamma-hjärta när någon av mina älsklingar är förtvivlade pga orättvisor, ledsna pga smärta eller bara allmänt deppiga.


Samtidigt finns det ju inget härligare än när jag får en kram och en puss av Whille och han säger med sin fina underbara röst : Mamma, jag älskar dig *lycklig*, eller Flizan som uttrycker sina känslor med att vilja finnas nära, krama, bekräfta och mysa...


Mina fina barn... jag älskar er så!!!

Av Grynisen - 3 oktober 2007 19:56

GLÖM INTE DET!!!!


~~~~~~Greys Anatomy~~~~~~


 Inte missa :-) Snacka om cliffhanger i förra avsnittet *rysa*


Har även hittat en spoilersida från USA där de ligger en bra bit före, men den som är nyfiken kan ju titta här:


http://spoilertv-greysanatomy.blogspot.com/



Av Grynisen - 3 oktober 2007 17:33

Självklart gjorde hon och jag en kladdkaka. Fliz grejade det mesta själv, men med lite assistans av mamma=mig :-) Nu är kladdkakan precis uttagen ur ugnen... så om en timme så blir det lite kladdkakemys *ler*


Annars har dagen rullat på i ett ganska lugnt tempo. Lite möten osv på jobbet, annars som sagt en lugn dag.


Barnen har haft en bra dag i skola och på dagis. Fliz har haft gymnastik, det var jättekul.

Av Grynisen - 3 oktober 2007 05:11

Ja inte nu då... lite för tidigt *skratt* Men i eftermiddag, det bestämde Flizan igår när hon skulle lägga sig. Så idag när jag hämtat barnen på dagis och skola så åker vi hem och bakar kladdkaka :-)


Nu har vi något att se fram emot med andra ord *ler*



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards