Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Grynisen - 7 oktober 2007 20:29

Nu börjar Cast Away.... den ska jag kolla på tänkte jag.


Ta med lite söndagsmys *haha* och mysa till lite, imorgon är det ju vardag igen med allt vad det innebär...




Av Grynisen - 7 oktober 2007 16:25

Efter frukosten i morse så drog vi igång städning och nedpackning av för små kläder i säckar. Det dammades och dammsugades, tvättades tvätt och diskmaskin, kläder från Whille och Fliz packades ner...


Senare åkte jag iväg och slängde pappersåtervinning, lämnade kläderna i klädinsamling. Därefter blev det biltvätt :-) En ren o snygg bil utanpå blev det... men tyvärr började det småregna lite senare... *HAHA* Men den är renare än vad den var innan...


Nu har vi precis ätit middag, barnen vill bara ta det lugnt så det blir inget mer idag.... lite mys vid tv:n, smågrejande men framför allt... lugnt och skönt!

Av Grynisen - 7 oktober 2007 07:41

Eller allt är ju relativt... men kl 7.15 vaknade Whille... kl 7.23 vaknade Flizan... det är ganska tidigt tycker jag, på en söndag alltså :-)


Nu sitter dom i soffan och tittar på Dora. Själv satte jag mig här vid datorn, kollar lite nyheter, facebook, bloggen så klart och självklart mina favoritbloggar.


Förmiddagen blir lugn, Micke ska ha en massagekund kl 13. Efter det har vi pratat om att åka till Universeum. Men vi får se senare vad vi bestämmer.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards