Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av Grynisen - 12 oktober 2007 22:45

Ja det är tufft att vara vaken från kl 5.45 till 21.30.... speciellt om man är 6 ½ år. Whille var vaken längre än förra veckan, men somnade idag runt 20.30


Fliz däremot var jättepigg, hon sov ju ca en timme i bilen tidigare idag. Så hon laddade ju upp batterierna igen *ler* Hon somnade ca kl 22, men jag är ganska säker på att hon slår upp sina små fina ögon runt kl 7 imorgon


Micke sover i soffan, ganska vanligt fenomen på fredagarna här, även en del vardagar. Lite halvkul.... men är han trött så måste han ju få sova.


Själv ska jag gå och lägga mig, läsa lite och sen sooooova mer än fem timmar *haha*

Av Grynisen - 12 oktober 2007 20:01

Nu är det dax!!! Spännande att se hur det går dag... Jag hoppas Sam åker.... han är inget bra alls!!!


Jag hoppas att barnen orkar titta lite längre än förra veckan *hihi*

Av Grynisen - 12 oktober 2007 17:22


När jag hade hämtat Micke och vi var på väg till affären kom vi precis där en otäck bilolycka med tre bilar var inblandade....Två av bilarna var totalförstörda, de stod mitt i båda filerna, den tredje bilen låg nere i ett dike en bit bort med fronten mot vägen... En kvinna låg på marken.... USCH!!! Men hon var vid medvetande och en person satt hos henne....


Vi hörde sedan på radion att vägen fick stängas av i nästan en timme pga röjningsarbetet... Stackars människor.... får verkligen hoppas att det inte blev allvarliga skador.


Hittade en länk om olyckan: http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=375311 Står dock inte mycket...

Av Grynisen - 12 oktober 2007 05:11

Så är det min favoritdag igen *glad* Helt underbart med fredagar.... Jag slutar tidigt och helgen blir extra lång.


Idag ska jag försöka sluta redan kl 11 tänkte jag. Jag ska hem till en kompis där vi ska fortsätta smida våra planer. Det ska bli någonting stort det här... och jag hoppas verkligen att det ska funka.


Vid kl 14 ska jag hämta barnen, då är det dax för lite fredagsshopping inför kvällen. Funderar på vad vi ska ha för middag? Tacos kanske *gott*?



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards