Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Grynisen - 21 oktober 2007 16:56

Efter middagen gick vi ut alla fyra. Barnen tog sina cyklar, jag och Micke promenerade.


Fliz har ju inte lärt sig än att cykla utan stödhjul, dessutom är hon lite feg för farten, rädd att hon inte ska hinna bromsa.


Vi tog en promenad ner mot barnens farmor och farfar, Fliz kämpade på medans Whille cyklade som om han inte gjort annat... han älskar ju att cykla :-) Vi pratade om att kanske ta bort stödhjulen på Fliz cykel och sätta fast "stången" som vi hade på Whilles cykel innan. Den håller man i bakom sadeln för att häva ev obalans osv.... Så vi får väl se om vi gör detta.


Väl vid farmor och farfar (som inte var hemma) så gick vi till lekplatsen brevid. Där lekte både jag och Micke och självklart barnen *HAHA* innan vi beslöt att gå / cykla hemåt igen!!!

Av Grynisen - 21 oktober 2007 13:49

Fotbollen gick bra.... Whille gillade det :-) Han ser redan fram emot nästa söndag. Vi har även kollat upp innebandy, det är något som Whille oxå vill göra.... det trista är att det är på lördagar kl 9 *suck* Då innebär det isf att både lördag och söndag som sovmorgon är borta....


Vi får se hur vi gör....


Micke fixar god middag. Han gör spagetti och köttfärssås (Mickes köttfärssås special) Den brukar bli hur god som helst... Whille står vid spisen och assisterar...


Jag har inte lust att hitta på något... eller rättare sagt gå ut. Men jag tror jag får göra det för barnens skull sen... så de kommer ut lite. Funderar på att gå ut så Fliz får öva på att cykla lite, hon behöver det.


Men först middag som sagt :-)



Av Grynisen - 21 oktober 2007 09:18


Idag börjar Whille på fotbollskola, heter det så!? Redan kl 9 körde de igång, sovmorgon på söndag är numera ett minne blott *HAHA*


Det är grabbarna och tjejerna som är födda 2001 som tar sin första lärdom idag.


Whille var jätteglad över att det ÄNTLIGEN var dax att börja, han har väntat ett år :-) Det ska bli roligt att höra vad Whille har att berätta när de är hemma efter kl 10 igen.

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards