Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Grynisen - 26 oktober 2007 22:52

Nu blir jag irriterad.... ännu en tjej, och hon var definitivt INTE sämst idag *morr* Det är detta som är så patetiskt... tjejerna åker först vare sig de är dåliga eller ej... allt pga att många "småtjejer" röstar på killarna... :-(


Riktigt synd... Evenlina är en skön tjej... gillar henne även om jag inte såg henne som en vinnare. Sam däremot... UT MED HONOM!!! Han är inte värd att vara kvar... tyvärr. Han presterar inte alls bra... ser läskig ut när han sjunger och levererar inte ens en bra röst.


Så här höll det på förra året oxå, och året där för innan... tjejerna bara ramlade ut ur IDOL.... Nä en regeländring är nog på sin plats inför nästa säsong...!

Av Grynisen - 26 oktober 2007 19:53


Popcornen ligger i micron, läsken är på kylning, ljusen är tända och vi alla laddar... laddar för IDOL!!!! JAAAAAAAAAAAAAA *haha*


Jag har inte förhandslyssnat någonting... men jag tycker som vanligt att Sam ska ut, gillar inte hans röst. Även Amanda ligger illa till för min del. Men vi får väl se vem som åker... antagligen en tjej igen... Evelina då!?


Jaja... jag håller på Daniel på första plats, Marie på andra plats och Mattias på tredje plats :-)

Av Grynisen - 26 oktober 2007 18:31

ÄNTLIGEN!!!!


Förra året var vi med som testfamilj för ett nytt märke med barnytterkläder som skulle provas ut. Whille fick en hel uppsättning med kläder för en struntsumma, kravet var att han skulle använda kläderna i vått och torrt så att säga :-) O det kan jag lova att han gjorde *ler*


Vi var så pass nöjda att vi beställde vinterkläder för i år till båda barnen. Jag beställde detta redan i somras, i juni HAHA (sommar vadå?)


Så idag har det äntligen kommit, och jag har blivit lite fattigare *ler* Men barnen kommer inte frysa, inte bli blöta, ingenting.... Kläderna är kanon. Dessutom är dom mycket snyggare i år!!!


Whille kanonsnygga jacka, vind- och vattentät, även anpassad för vintern! I material som andas!


Whilles byxor, vind- och vattentäta, även anpassade för vintern! I material som andas


Fliz overall, vind- och vattentät. Kanon till vintern. Whille hade en sådan overall fast grönsvart förra året. Han frös aldrig, blev aldrig blöt trots regn och slask... Jättebra kvalité!!!


Dessutom köpte vi en del andra saker, underställ, lurvjacka och termobyxor (värmande)


Kolla in på www.gneis.se så får ni se utbudet!!!! Lovar att ni inte blir besvikna!!!

Av Grynisen - 26 oktober 2007 11:40

.... ja så sjunger de på radion just nu... MixMegapol RadioCitys egna låt... så jäkla grym!!!!


Varje fredag spelas den, en gång mellan 7-9, en gång mellan 11-14, och emellanåt en gång mellan 14-18. JAG TRÖTTNAR ALDRIG... den är helgrym och så rätt på en fredag :-)


Fredag, så rätt!!! Snart slutar jag... 40 minuter kvar ungefär sen åker jag och hämtar mina gosungar. Därefter iväg och handla... mat och fredagsmys.


Jag ska köpa en ny innebandyklubba till Whille idag.... han ÄLSKAR att spela bandy i skolan, och självklart behöver han ju en bra klubba. Jag får se om jag hittar något roligt till Fliz oxå... det är ju viktigt att båda två får :-)

Av Grynisen - 26 oktober 2007 06:22

Riktigt skönt känner jag. Fredag är ju min bästa dag i veckan så den känns helt perfekt :-)


Jag har tyvärr fortfarande riktigt ont i min rygg *suck* Det värker hela tiden och jag har svårt att böja mig. Micke ska fortsätta att behandla vidare ikväll när han kommer hem. Liniment och akupunktur *rysa*


När jag har slutat idag blir det som vanligt hämtning av barnen, sen tänkte jag att vi ska storhandla, eller ja nästan. Vi har rensat en del i frysen denna månden just för att inte hålla på att handla massor och sen inte ha koll på vad vi har hemma.


Så nu är frysen så gott som tom *ler* Riktigt bra :-)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards