Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Grynisen - 20 oktober 2007 18:43

Kollar in Facebook en del.... jag hittade min gamla frisör där idag *ler* Åhhh som jag saknar henne... hon är helt enkelt bäst, men var tvungen att sluta pga allergi.


Facebook, jag vet egetligen inte vad som är kul med det, men ändå är jag där och kollar varje dag HAHA, brist på annat kanske.


Jag har iaf hittat en del gamla klasskamrater från grundskolan, även gymnasiet. Sen massor med arbetskamrater.... men de träffar jag ju nästan varje dag.



Av Grynisen - 20 oktober 2007 15:25

Åh vad gott det var *mumma* Det blev en del över, perfekt att ta med som matlåda på måndag.... mycket grönsaker och en del köttfärs :-)


Annars har det inte hänt så mycket, vi var iväg och handlade lite. Sen var det bara att åka hem igen...


Jag har lovat barnen att göra "glassbomb" till efterrätt :-) Vad det är vet jag egentligen inte, men min egenkomponerade glassbomb kommer innehålla följande:


  • vanlijglass
  • dajmkulor
  • chokladsås
  • maräng
  • strössel


Det blir nästan som marängsviss *HAHA* Det hade varit gott med grädde till oxå, men jag orkar inte handla en gång till.


Det är ju min "unnar-dag" idag så lite glass ska jag nog trycka i mig, annars har jag varit nyttig även idag.

Av Grynisen - 20 oktober 2007 09:48

Lördagsmorgon, eller nästan förmiddag nu.


Whille vaknade alldeles innan kl 8 idag, han var ju oxå den som somnade först igår. Fliz däremot fick jag väcka vid 9.30 då började jag bli orolig och undrade om hon var sjuk. Hon brukar inte sova så länge...


Nu kokas det ägg på spisen, kaffet ska sättas på och havregrynsgröten fixas.... en frukost i ett lugnare tempo :-)


Dagen är helt oplanerad vilket känns jätteskönt...

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards