Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Grynisen - 18 oktober 2007 20:09

... så behagligt...!


Levande ljus... så värmande...


Jag njuter...


Imorgon är det fredag.... lycka!!!

Av Grynisen - 18 oktober 2007 17:22

Att det inte släpper :-( Haft ont hela dagen, ända sen jag vaknade... trots Ibumetin som värktablett... Jaja... nu är jag ju hemma iaf... skönt!!!


Jag och min partner har fixat lite med vårat kommande projekt... ÅHHHH I LOVE :-) Detta ska bli såååå kul!!!! Vi håller nu på att lägga upp en plan, och en tidsmarginal på saker. Vi får väl se om vi lyckas, vi skyndar långsamt iaf.


Barnen mår bra, sitter och tittar på Disney nu. De är trötta... så klart... imorgon är det ju fredag, självklart är man lite sliten efter en vecka på skola och dagis.



Av Grynisen - 18 oktober 2007 09:15

Det ser riktigt fint ut ute... Sitter och tittar på träden som är gula, röda, bruna på löven... väldigt vackert :-)


Himlen är blå med lite vita moln utspritt...


I morse när jag åkte till jobbet var det is på rutan *suck* Det låg inte med i min planering... så det blev stress-skrapning och full fart på fläkten... Så idag var jag på jobbet med endast 1 minuts marginal... I morgon får jag titta på temperaturen en stund innan vi ska åka!





Av Grynisen - 18 oktober 2007 05:23

Det är inte en bra kombination *suck*


Men vad gör man.... det är bara att packa sig iväg till jobbet ändå. Denna veckan är jag på mitt ordinarie jobb (delvis) och får göra lite roligare saker iaf :-) Idag är det inventering, det är alltid intressant, söka fel, lösningar osv!!!


Barnen sover fortfarande, så rofyllt att höra andetagen....


Belino (min vita katt) sitter brevid mig vid datorn, han är nog lite hungrig. Därav det fina sällskapet *ler*


Nu ska jag fixa havregrynsgröt... *mums* (näää det är inte gott)

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards