Alla inlägg den 9 november 2007

Av Grynisen - 9 november 2007 21:44

Tyckte inte alls att detta var någon hit... det var inte någon som utmärkte sig utöver det vanliga.....


Nu när jag har hört bidragen så tycker jag följande:


Christoffer - Han går vidare, lite av hans genre det här oxå... höga toner osv... framförandet var ok, dock inte någon personlig favvo


Amanda - Hon kör sitt race i vanlig ordning. Halvfalskt och typiskt "Amanda"... Hon kommer oxå vara kvar!


Andreas - Tappra försök idag... svängde lite på höfterna. Sången var ok, men trist. Tror nog att han hänger löst, stor risk att åka.


Mattias - Efter några veckor som tråkig så lyfte han upp sig själv, riktigt bra och roligt att se. Mera sådant :-) Sitter säkert!!!


Daniel - Som vanligt kör han sin egna grej, dock inte lika "ryckigt", men det svänger. Klart han är kvar, min favvo ju *blink*


Marie - Oj oj.... tråkigt framförande... fin röst absolut men inget mer. Risk för att hänga löst idag...


Nu är ju detta endast mina tankar.... det är ju Sverige som bestämmer!

Av Grynisen - 9 november 2007 19:58

Så är det dax igen... IDOL ligger som nästa program!


Kvällens tema är disco om jag inte minns fel!?


Jag tror att följande går vidare:

Daniel, Marie, Christopher och Amanda


Någon av dessa åker:

Andreas eller Mattias


Den som lever får se :-)

Av Grynisen - 9 november 2007 18:13

Jag tyckte att jag behövde lite uppmuntran... av shopping mår man ju bättre sägs det *HAHA* Så idag blev det en ny mobil *glad*



Den är lika bra som den Ericsson jag har nu (K800i) men snyggare design :-) Passar mig jättebra!!!


Nu sitter telefonen på laddning, ska den göra till imorgon kl 18, men den som väntar på något gott ;-)

Av Grynisen - 9 november 2007 12:40

Alldeles strax ska jag till Fliz dagis för kvartsamtal innan jag hämtar henne. På kvartsamtalet pratat vi lite om hur hon utvecklas, trivsel, lekar, om hon är med i gruppen osv...


Jag vet att Fliz trivs jättebra på dagis men har lite tjafs ibland med en annan tjej som är ruskigt dominant... Fliz har svårt att någon bestämmer över henne. Men annars mår hon toppen :-)


Efter kvartsamtalet ska vi hämta Whille, sedan åker vi hem och myser lite innan vi möter upp Micke på jobbet.

Av Grynisen - 9 november 2007 11:00

Det gick bra... bjöd på kaffe :-) Greg var ruskigt kunnig inom vatten och miljöfrågor... känns riktigt tryggt att han är med i gemet.


Vi satt och pratade dryga timmen, en av mina "trevliga" grannar var oxå med inne, han är med som vittne. Diskuterades och himlades med ögonen, skrattade och skakade på huvudet.... Mmm man undrar just hur våra "otrevliga" grannar har tänkt... om de förstår vidden av konsekvenserna som blir...


Det fotades även en del och advokat och Greg gick runt här och tittade.


Vi kan fortsätta att känna oss trygga...

Av Grynisen - 9 november 2007 08:15

Mmm klockan 9 kommer advokaten och professorn. Känns lite olustigt och konstigt att de ska komma hit, lite av en nakenkänsla.... Jag gillar inte att få hem "främmande" människor i mitt hem.... Speciellt inte när jag är ensam... men de är ju inte här för att se på mitt hem.


Jag kommer ju säkert se mina grannar som två giraffer som stirrar mot min tomt sen *suck* Förvånar mig inte om de kommer banka på dörren inom några dagar oxå :-(


Usch...


Nu ska jag ta mig en kopp te och en smörgås innan de är här!

Av Grynisen - 9 november 2007 06:38

Jag satt och läste på Aftonbladet om vädret.... Det känns ju allt annat än trevligt *brrr*


Regn, snö, blåst... framför allt obehagligt med alla varningar som kommer. Funderar på om det verkligen blir så illa :-(


Till barnen blir det iaf fleecade galonkläder idag... det ska säkert värma gott. Sen är de kanske inte ute och leker så mycket pga vädret, men jag vill ändå att de är ordentligt klädda.


Nu ska jag ta mig en dusch... barnen myser till lite barnprogram på tv:n... Lugnt och skönt :-)



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards