Alla inlägg den 7 november 2007

Av Grynisen - 7 november 2007 22:56

... och förbereda för morgondagen!  Packa gympaväskan till Whille... bränna en skiva som jag ska ha i bilen, ge katterna mat....


Jag ska umgås med syrran imorgon... vi ska njuta av varandras sällskap och bara vara. Det ger energi och "må-bra-känsla"... det är vi värda båda två :-)


Det är skönt att jag har min syrra.... hon finns alltid, vi finns för varandra i vått och torrt... Älskar dig sis :-) MASSOR!!!



Av Grynisen - 7 november 2007 19:41

Den börjar egentligen inte förän klockan 21 med:


just det GREYS ANATOMY :-)


... men redan kl 20 är det Bonde söker fru *fnissar* och jag måste bara titta  lite... *HAHA* Det är ju ett nöje att se vissa av dessa bönder :-) Däremot är det inget favoritprogram!


Jag funderar på att ladda upp med popcornskålen oxå.... men vi får se!

Av Grynisen - 7 november 2007 13:09

Mmmm jag valde att åka hem, äta frukost och titta på morgontv istället för att handla. Så det blir jag och Fliz som åker och handlar sen när jag hämtat henne på dagis.


Just nu sitter jag och fixar en skiva till Flizen. Hon hör ju låtar på radion hela tiden som hon vill ha.... -Mamma, kan du spela in den.... det säger hon dagligen. Så nu har jag fixat ihop en skiva med:


  • The Ark
  • Sahara Hotnights
  • Mika
  • Ola

och en del andra.... Vi får väl se hur glad hon blir sen :-)

Av Grynisen - 7 november 2007 06:51

Barnen myser i soffan, tittar på barnprogram. Själv fixar jag lite + att jag som nu bloggar :-)


Jag ska lämna barnen till dagis om drygt en timme.... sen är frågan, ska jag orkar åka och handla eller ska jag åka hem och krypa ner i soffan :-) Handla måste jag göra, men jag kan ju göra det senare. Men samtidigt är det ju skönt att ha det gjort... snacka om I-landsproblem *haha*


Jag trodde det skulle vara kallt ute, men det var +7 nu. Ändå var det -2 grader igår kväll... konstigt väder är det....

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards