Alla inlägg den 12 november 2007

Av Grynisen - 12 november 2007 21:36

Tomtefar får jag väl kalla min nya tomte.... den är ca en halv meter hög och jättefin... MEN inte klar än...


Jag var så trött idag på kursen så jag stack hem en timme tidigare. Det är ju ändå 3 mil att köra enkel väg så jag kände att jag måste hålla mig vaken oxå.


Nu är jag äntligen hemma.... ska göra mig iordning och lägga mig, toktrött verkligen!



Av Grynisen - 12 november 2007 14:42

Lite nedräkning.... längtar hem till barnen. Eller rättare sagt, längtar efter barnen, de är ju inte hemma än! Det är ju jag som ska hämta dom!!!


Just nu sitter jag och fryser. Det skulle vara skönt med en fleecetröja eller en kopp varm choklad *mums* Men det är bara att stålsätta sig, en timme går ju ganska fort.


Det är vackert "kallt" ute... himlen är blå och ute lyser solen så jag anar känslan av kyla och framför allt hur kallt det kommer kännas ikväll *brrr*


Ikväll ska jag på målarkursen igen, det är ju ett tag sen jag var där nu så det ska bli roligt. Jag håller ju på att måla en tomte, det försöker jag göra varje år. Bättre än att köpa prydnadstomtar :-)

Av Grynisen - 12 november 2007 05:13

En kall och frostig måndag... -3 grader ute vilket innebär kallt i bilen, skrapa rutor och frysa lite extra innan rumpvärmen och motorvärmen är igång *ler*


Tystnaden är total just nu.... endast datorn ger ifrån sig ett sus... Barnen sover, katterna ligger och småkikar på mig och jag själv sitter och gäspar i kapp med mig själv.


Idag är det som sagt måndag, ny vecka. Jag satsar på att göra den bäst :-) Veckan ska bli bra, både på jobbet och hemma... Positiv energi *ler*

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards