Alla inlägg den 21 november 2007

Av Grynisen - 21 november 2007 22:01

Mmmm jag var hemma igen ungefär 5 minuter innan Greys började, alldeles lagom.


En kopp te, lite äkta belgisk choklad och Greys.... riktigt najs *hehe*


Nu känner jag att jag måste sova... är toktrött verkligen. Fattar inte varför... gäspar som en besatt *ler* Det tyder på någon form av brist, kan det vara sömnbrist!?


Jaja... min tomte blev inte klar idag heller, men till helgen ska jag måla igen så då blir den klar :-)

Av Grynisen - 21 november 2007 17:08

 Don´t forget tonight :-)

Av Grynisen - 21 november 2007 17:05

Ja idag är det ju en sånn dag.... snabbt hem, hämtar barnen på skola och dagis, inväntar Micke och sen åker jag igen *phuuuu* Lite småstressigt!!!


Klockan 18.00 börjar målandet, och håller på till kl 22. Idag kommer jag bara stanna till kl 20.30, jag vill hinna hem och se Greys *ler*

Av Grynisen - 21 november 2007 11:32

Just nu sitter jag och väntar på att gå och äta... Lunch är om en kvart... *HUNGRIG*


Idag har jag med mig korv stroganoff och ris... gott!!!


Sen är det möten i eftermiddag i vanlig ordning. Jag ska även passa på att köpa några saker på min rast sedan...



Av Grynisen - 21 november 2007 11:32

Just nu sitter jag och väntar på att gå och äta... Lunch är om en kvart... *HUNGRIG*


Idag har jag med mig korv stroganoff och ris... gott!!!


Sen är det möten i eftermiddag i vanlig ordning. Jag ska även passa på att köpa några saker på min rast sedan...



Av Grynisen - 21 november 2007 11:32

Just nu sitter jag och väntar på att gå och äta... Lunch är om en kvart... *HUNGRIG*


Idag har jag med mig korv stroganoff och ris... gott!!!


Sen är det möten i eftermiddag i vanlig ordning. Jag ska även passa på att köpa några saker på min rast sedan...



Av Grynisen - 21 november 2007 05:15

Onsdag idag ja.... Hela tiden denna nedräkning till helgen *ler* Allt för att få sova några timmar längre!!!


Natten har varit lugn, bajskatten bajsade vid Micke sida säng vid kl 4.15 *suck* Härligt uppvaknande.... sen satt den doften i tills jag gick upp känns det som :-( *URK*


Jag ska ta och fixa mig lite frukost nu, äta i lugn och ro... sen väcka barnen!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards