Alla inlägg den 11 november 2007

Av Grynisen - 11 november 2007 22:08

Riktigt bra... och jäkligt spännande :-)


Gillar såna här tv-deckare, typ Beck osv.... Lagom krypande och ändå så man fastnar och blir nervös själv *HAHA*


Tog mig en snabbdusch nu i pausen så slipper jag det imorgon, det kommer ju säkert vara kallt och ruggigt imorgonbitti. Då är det bättre att inte ha duschat....


Nu ska jag göra mig lite te och gosa till det i soffan, se fortsättningen av Van Veeteren!



Av Grynisen - 11 november 2007 17:34

Så klart att vi har firat pappa i huset, Whille och Fliz pappa :-)


Dagen till ära blev det lite nya kläder, två snygga skjortor, två stickade tröjor och två undertröjor (typ T-shirts men tajtare) Whille och Fliz var så stolta och sa till pappa: -Vi älskar dig *söta*


Till middag blev det helstekt benfri kotlettrad, god sås, kokt potatis och broccoli. Maten blev supergod *nöjd* Såsen gjorde jag av fonden på köttet, kokta morötter och lök som låg med när köttet stektes. Jag mixade ner morötterna och löken i skyn till en slät smet och sedan hettade upp fonden och hällde i grädde.... *MUMMA* Hemmagjord sås är riktigt gott.


Till efterrätt åt vi god vanlijglass med tillbehör (strössel, jordgubbssås och choklasås) + kaffe / te



Av Grynisen - 11 november 2007 14:14

Nu är de på gång.... *ler*


Micke är ute och byter till vinterdäck nu. Med tanke på -7 grader ute idag är det verkligen dax....


En av bultarna som ska sitta fast på höger framdäck har gängat sig fel så Micke får ta med den till jobbet imorgon och gänga om den. Tur att det sitter fyra bultar till.... men ändå en lite obehaglig känsla att det saknas en bult. Ska ju köra max 4 mil imorgon, till och från jobbet. Jag har tyvärr inget annat val än att ta bilen... hinner inte till jobbet annars!


PS. Nu kl 17.30 är bulten på.... med lite extra kraft gängade den sig rätt så nu sitter alla däck fast på rätt sätt, även lufttrycket är kollat *blink*



Av Grynisen - 11 november 2007 11:49

Idag var vi allihopa med och tittade på när Whille tränade fotbolll. Jag kände att det var enda chansen för mig att få följa med.... annars vill han ju alltid ha med sin pappa *fnissar*


Whille kämpade på bra, sköt bra skott och visade verkligen energi till att lära sig och spela.


När de sedan blev indelade i fyra lag så gjorde Whille mål *STOLT* Grymma unge *hihi* Han ger verkligen allt, det känns som om han hittat något som han tycker är jättekul!!!!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Skapa flashcards