Alla inlägg den 22 november 2007

Av Grynisen - 22 november 2007 21:50

Precis när jag tänkte köra igång och baka så insåg jag att smöret var slut... *suck* Skit oxå :-( Jag hade ju tom lyckats fixa hem ost från svärmor, men så missade jag på smöret.... jag som alltid har smör hemma annars.


Kanske imorgon då :-)


Nu ska jag vika tvätten och sen lägga mig. Imorgon lämnar Micke barnen till skola och dagis så jag sticker en timme tidigare. SKÖNT!!! Då får jag fixat lite extra + att jag kan gå hem lite tidigare oxå :-)



Av Grynisen - 22 november 2007 17:18

Jag har funderat sen jag åkte från jobbet om jag inte ska baka scones till tv-myset ikväll... eller tv:n kanske är mer lämpligt *HAHA*


Nackdelen är att jag inte har någon ost hemma... och det är ju ett krav till scones tycker jag *hmmm* Men jag kanske tänker om och gör ett undantag *ler*


Tvättmaskinen är igång... jag har tre högar till att tvätta, jag kör väl en maskin till idag iaf... Kan vara skönt att slippa tvätta imorgon, på den bästa dagen i veckan *hihi*


Barnen sitter och leker med Gogos just nu... lugnt för tillfället!!! Själv hade jag GÄRNA tagit en lutare och bara kopplat ner i några minuter... men av någon konstig anledning så blir det ju alltid bråk vid dessa tillfällen...


Jaja... jag får fundera vidare på scones... jag är riktigt sugen :-)

Av Grynisen - 22 november 2007 09:02

Idag har jag fått ta lite av min kollegas arbetsuppgifter eftersom han är sjuk. Det är inventering och en del annat, kul att få lite annat att göra. Det gör ju att dagen blir roligare :-)


Så alldeles strax kör jag igång inventering, sen vid 10.30 är det utbildning för nya inom vårat datasystem och lite annat runt om. Därefter fortsätter jag med analysen av inventeringen.


Kul med lite avbrott i tristessen :-)

Av Grynisen - 22 november 2007 05:34

Det ser riktigt ruggigt ut ute... så där smådimmigt och duggande regn ute *brrrr* Ingen skön känsla.


Whille är redan vaken, vaknade av katten idag. Just nu sitter han och tittar på TV-Shop *fnissar* Han är väl uppdaterade inom det området... han kan allt och berättar för mig -Mamma, det här ska man ha, det är jättebra :-)

Strax ska jag väcka lilla Fliz.... den mest morgontrötta personen i familjen.


Frukost till mig själv blir det oxå... hoppas jag... beror på tiden!

Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards