Alla inlägg den 4 november 2007

Av Grynisen - 4 november 2007 22:18

Jag ska lägga mig nu tänkte jag....


Jag ska försöka vara på jobbet redan kl 6 imorgon, ska jobba in en timme eftersom jag ska till advokaten kl 9


Mmm advokat imorgon ja... känns lite nervöst men ändå med ett lugn.


Godnatt!!!!

Av Grynisen - 4 november 2007 17:35

Idag har vi varit hos syrran och firat hennes födelsedag. Där fick vi thaimat och god fika... Nu är vi jättemätta *phuuuu*


Syrran fick kombinerat inflyttningspresent och födelsedagspresent... det var lite gott och blandat.


Hon fick:


  • Ektorp fotpall från IKEA
  • Tekulor
  • Äggskärare
  • Rivjärn
  • Badsalt
  • Fotsalt
  • Ryggborste till badet
  • Massage-spindel
  • Massor med presentpapper

Det var nog allt.... *funderar*

Av Grynisen - 4 november 2007 08:48

 

Nu har Whille och pappa precis åkt iväg till fotbollsskolan. Klockan 9.00 är det ju fotbollsträningen igen.


Whille är lite hostigt men inget större än att vi sa att han kan vara med. Egentligen ska man ju inte träna vid förkylning och liknande.


Jag och Fliz är hemma. Vi ska ju fixa frukost runt kl 10.


Fliz håller på att fixa present till min syster nu. Vi ska ju till henne senare idag och fira lite :-)

Av Grynisen - 4 november 2007 00:20

Näää precis som jag trodde.... två perfekta nitlotter *hihi* Lustigt att man alltid lyckas hitta dom... *suck*


Men men... det är bara att nya tag, uppe-sittarkvällen den 23 dec utmanar vi igen :-) Då ska vi vinna!!!!


Nu är det sovadax.... toktrött verkligen... Har gäspat igenom hela kvällen. Syret tog nästan slut *ASG*



Detta är jag

Fråga mig

10 besvarade frågor

Dag för dag...

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kolla här om det finns det du söker...

Senaste inläggen

Om detta kan du läsa

Arkiv

Mina favoriter

RSS

Mina trogna läsare :-)


Ovido - Quiz & Flashcards